MSP-Kalıcı vip dudak hilesi. İstediğiniz renk *-* (BİTTİ) - be one piece

Saturday, March 9, 2019

MSP-Kalıcı vip dudak hilesi. İstediğiniz renk *-* (BİTTİ)

  1. Msp MelisCute: Msp DiamodGirls mal işte
  2. gulcin muradova: o hile deyil ilk oyle oldu sonra vip oldu o dudak msp:tual12
  3. Ayşe şen: wtf
  4. muhammet emin baysal lütfen layk atmayı unut mayın.: Ohaa BTS hayranısın istek atsana kullanıcı adım prenses1500
  5. Msp Derin: Özür dilerim :s Yorumumu sildim ve zaten ben bunu eskiden vip olmadıgı ve bilmeyenler için çektim senin mal demene gerek yoktu (:
  6. Lisa15RM Kimlisa: Kizim s’en bzi aptal mi sandin amk
  7. PINK CHENNAL: Pomçik. olabilir bu vidyoyu ogrenip. gorene kdr haberin yoktu o size bisey bildirdi emegine savlik de ve sus
  8. DrunkGirl: ben o dudağı iyiki vip olmadan önce almıştım heyyoooo
  9. MSP Siyah Pikachu: nihle oha lan kxhdxns özür dilerim :c
  10. İnkymoon: Msp Derin yanliz çok büyük küfür ettin biraz saygili ol terbiyesiz ya
  11. msp kızı: mal bu hilemi böyle yapıyorlar görrüntüleme artırıyorlar
  12. Oxygenny.: hepsi sizin suçunuz mallar eğer bu videoları çekmeseydiniz bu dudk vip klacaktı
  13. Nigar Mammadova: ben de gormusdum ama amadim hic dusunemedim ki ayni renk yaparsim vip dudagina benzeyecek simdi de vip icindir :(
  14. Cake.X: Msp Derin sen yt tatkipçilerşne böylemi davranıyorsun bide bize diyo insan biraz terbiyeli konuşmayı öğrenir kimse sana bunu öğretmedimi?!
  15. Yağmur Pweoo: Save me
  16. Asude Tpky: vay army
  17. NO TWICE NO LIFE: :O korecanmısn ? (Save Me şarkısını kullandığın içn abone oluyorum) skshsk
  18. JİmiNin Yoongi si: armyler ???
  19. MSP Tigress: Msp Mira aynen
  20. Süheyla Yurtseven: Sena Msp'de bts - save me
  21. Msp Mira: oyuncaktv tv ol canım <3
  22. mobile kumagames MSP: senden önnce biliyoduk mall
  23. Msp Derin: Siktir deli amına kodumun salağı ben bilmeyenler için çektim diyom anlamıyonmu kafasız ibne
  24. Bilge: Msp Mira ayn hem bu dudak artık vipli *yani bu hack de değil meck de* NE ANLAMA GELİYOR ŞİMDİ
  25. Yağmur Pweoo: Cildiriyorum save me!
  26. anan baban: Zeynep Azatçam hemen
  27. Kelebeyimsin2 .: ya çok güzel çekmişin ama üzgünüm ki bu bir hile değil :) ama emeğine sağlık iyiki yapmışsın sayende bazı insanlar mutlu olmuş :) ama kötü taraf şu ki o dudak yine vip olmuş :(
  28. Beria ısık: ayn
  29. Deniz Karakaş: kore can abone oldum
  30. The Elif 's: Msp Derin :( Kusura bakma ben her konuya atliyorum =) Özür dilerim..
  31. Lolipop MSP: Ben bu yorumu sevdim diğerleri mal yhaaa sdasdasd Artık o dudak vip ! adam gibi videolar çek! yazmamış
  32. İnkymoon: Msp Derin onlara da dedim :D ama gerçekten çok büyük küfür ediyorsun *-*
  33. Msp Derin: o esikden vip değildi vip oldu
  34. SasLy: Awk o vipsiz dudak zaten ama vipli şimdi
  35. Msp Hilecisi: mal ya o iplik deyilki
  36. lps kalp tv: sen vipmisin
  37. Msp Derin: Kanka benim hesap engel yedi 2 gün sonra gircem
  38. Duru / Oyun Oynarsa: BU HİLEMİ ALLAH AŞKINA HEMDE O DUDAK VIPLI -,-
  39. Büsrayle: vipsinki.
  40. MSP Alyysa: ama ben kalici vip dudak hilesini biliyorum istediyiniz renk yapa bilirsiniz ama o dudagi almak icin o dudak kac sc sa o kadarda para lazim yani sc
  41. msp simay: bu hıle bıle deıl kı-,-
  42. ColdFire.: bu dudak vipli yha -,-
  43. hazreti tuvba: bu hile değil -.-
  44. Msp Derin: Fanıyım ne olmuş yani mgşrhjkjkhg
  45. İnkymoon: Msp Derin BTS biliyor zaten Türkiye 'ye gelmek istiyorlar hem de. Ama asla bir şey demezler :D
  46. Yaren K.: ama ben almıştım:D
  47. Hayaller BTS: Btsss la neyse
  48. The Elif 's: Derin Can MSP bu nu bizde biliyoduk? Neyi hile para oduyoz
  49. Donterella: tmm sağol
  50. Msp Derin: eyeeet*-*
  51. Arifə İsl: biz de o dudak vipli ama
  52. Zümra Takimoglu: Ama o şuanda vippp
  53. SIMAYX X: abone olun
  54. Msp Derin: aynen vkfjgkjfdsg
  55. Kendin Yap: Pirecing nasıl yapılıyor
  56. Büşra a.: MSP MELEKGOLDL ireland serverinda var trde yok :)
  57. Odette: Artık o dudak vipli ve bu bir hile değil-,-
  58. MSP .X: Knk Uk Mspde ismin ne?
  59. Crazy İrem: geldiğini bend ebiliyordum ama böyl eolduğunu bilmiyodum dağol çok yardımcı oldun :*
  60. LPSEM Nisan: Ama artık o dudakta vip 😭😭😭😭😭
  61. Hellovér: tmm
  62. Msp Derin: Bilmeyenler için :D
  63. Msp Derin: Ewet:)
  64. Morumsu: :( o dudak artık vip ama yinede like :)
  65. A A: Kız zeki kıskanmayın...Güzel video cnm
  66. hande erçel: video cok guzel😍😍. bu dudaklar turk mspda da var ben aldim☺
  67. Kasa minecraft: o vip dudak değil yalancı
  68. Elif Mutlu: Kelebeyimsin2 haklısın ama o zaten Türkiye MSP'ye de girmemiş *-* İngilizceydi gördüyseniz ama Yinede iyi yani video
  69. Helin: Msp Derin evet haklısın ama dudak vipli olduktan sonra videoyu atmışsın.O zaman tabi eleştirirler -,-
  70. Confident Queen: Msp Otaku aynen
  71. Tatlı Kardeşler Msp: :D Ya Bişey sorsam bUY YAZIYO oNU DAHA ALMAMISIN BİLE ? Kimi kandırıyorsun ? *-*
  72. Msp Pink Sky TR: Oha BTS Save Me
  73. Kelebeyimsin2 .: QW:QWEQWE
  74. Msp Derin: Ewet biliyorum zorla ettiriyolar.
  75. anan baban: KPop haytanı mısınn ?? Cevap plss !!!
  76. İnkymoon: insan yerine koyamıyorum sizi. üzgünüm .-. (kötü yorum yapanlar)
  77. MSP AYÇANUR: msp Otaku ayn
  78. Beste XD: Senin zamanında Vip siz di o ve sadece onun renklerini degistirmek onu hile Yapmaz .-. Saflık olmuş -.- Boşa zaman .-.
  79. Msp Derin: Aynen -,-
  80. Msp Derin: Şimdi BTS Grubu bizim onların fanı oldugumuzu bilse "FANLARIM VAR FAN FANLARIM VAR 1.SINIFTAN BERİ FANLARIM VAR" dicek :d
  81. Yağmur Pweoo: Save me
  82. MSP .X: Arkadaşlar aranızda bu videoyu beğenen ya da beğenmeyenler var.Beğenmeyenler kötü yorumlar yazıyo.Bunları içinizde tutabilirsiniz.Kızı üzmeye gerek yok benceee..
  83. Medine Elizade: bu bir hile degil
  84. Msp Ceroşşş: sen vipsinde ondan
  85. Jungkookbts: 60 like 68 dislike nedir ya ?!? Beğenmediyseniz izlemeye kardesim. Kız çektiğinde dudak vipsizmiş ve bunun videosunu çekmiş. Nasıl insansiniz sız ya !?!
  86. Kary Ananas: fark ettiyseniz BUY yazıyo yani türkiyede değil başka bi ülkede yanlızca
  87. Nisa: akıllıca
  88. msp simay: aq sensın
  89. patatesler oyun oynarsa: -,-
  90. Sonaxanim Neyamtova: bende vip olarak gözüküyo vipler alabilir napıcam
  91. 3-E Dans grubu: türkiye hesabında o dudak vip ama Amerika ve İngiltere hesabında vipsiz benim hesabım var 👍
  92. Nigulia Sonya: senin yapdigin dudak bende vip 😕
  93. Ceroline: Hani hile?
  94. Zeynep Karaduman: MSP Flowe ayn
  95. Msp Derin: Tr msp'sine geldi ve yorumun için teşekkürler ^-^
  96. Cake.X: Bu hile ki şimdi yha ne kadar mallar var şu dünyada awk 😂😂😂😂
  97. Msp Derin: Ben bilmeyenler için çektim
  98. Msp Mira: Bu Hile Değilki :D -,- adam gibi hack videoları çek!
  99. Donterella: ama on dudak bende VİPler için *-*
  100. MERVE erdem ツ: Yalniz o kalpli dudakta vipli
  101. IIMuge: OLE NASIL DUDAKLAR VAR BENDE ÖLE DUDAHLAR YOK -.-
  102. İnkymoon: Melis Serengil olum düzgün konuş lan
  103. Yandere - Chan: Msp Cute Kawaii Sanırım Görmüyosun kız Amerikan Serverinde yapmış 😑
  104. Helin Grande: Bu hile değil ki parayla aldın
  105. Deniz Karakaş: Msp Derin korecansin aboneyi sana gerçek hsp tan istek atcam
  106. Bö: OMG army *-* video başladığında anladım krgshmt 0-0
  107. Nigulia Sonya: Mini Panda 😂
  108. いずく: benim bildiğim o da vip .-.
  109. MSP .X: Msp Derin kanka tamam.😋
  110. DrunkGirl: aynen ya
  111. Irmak Has: ben önceden almıştım zaten hatta isteyenler hesabıma bakabilirler msp adım: @ madmazel @
  112. Olçar Rabia Karasu: siz böyle videolar çektiğiniz için artık o dudak vip, neyse bende vipim zaten.
  113. SWEETLY A.R.M.Y: o dudak artk vipleşti ya
  114. Jiminie BTS: Bu yaptıgın hile değil ki iki rengi aynı yapınca hilemi oluyoo çok akıllısın!!Ayrıca o dudak artık vip dudağı.
  115. Elvin Qasimov: O dudak vipli artik.Insanlari kandiriyon¢_¢
  116. Ayşe şen: bu nelan ben niye bilmiyom ya?????
  117. Yaren K.: o dudak artık vipli
  118. Elif Mutlu: Yanlız Türkiye MSP'de o dudak VIP sen Türkiye MSP'ye girmemişsin
  119. Асия.: o dudak ilk geldiğinde normal paraydı ama şimdi VIP of ya VIP olmasa Pixi Çatlıyacak ya 😢😢😧
  120. Oxygenny.: -,-
  121. İnkymoon: BTS ❤ SAVE ME
  122. hazreti tuvba: Bu bir hile değil insanları kandırmasına gerek yok ve sus.
  123. ponçik_ unicorn: bts armyyy jungkook♥♡♡♥♡;-)
  124. zoe: bts fanımısınnnn :)
  125. İnkymoon: Msp Derin eheheh ya ben çok seviyorum onları be öpşuelimı diyesim geliyooo :D
  126. Sena Msp'de: Şarkıı?
  127. Gece: 40 yıl düşünsem aklıma gelmez
  128. Melisa İke: ayn
  129. Zeynep Azatçam: Facedede Bts turkey diye grup var gel istersen :D
  130. aiko: o artık vip dudağı
  131. Dean and Sam: bu hile değil -.-
  132. Ben Msp Oynarsam: evet o dudak vipli idi keşke olmasaydı bende 400 sc olsa hemen alırdım onu ama o dudak artık vip dudaklarından biri
  133. lps kalp tv: hımmmmmmmmmmm
  134. HİLAL'LER MSP OYNARSA: bu hile deyil
  135. Esma Nur: Save me❤
  136. Sueda Gülseven: Msp Derin biasın kim??
  137. msp derin642: kanlima obonw olurmusunuz
  138. Msp Derin: Eskiden vip değildi bu videolardan sonra vip yaptı pixi
  139. Büşra a.: lan ne tepki gösterdiniz tek bi hile yazdı diye
  140. Duru / Oyun Oynarsa: HEM ORDA SATIN AL YERİNE NEDEN BUY YAZIYO BAŞKA ÜLKEMİ ???
  141. Msp Fatma: o dudak vip oldu. keske basta hemen alsaydk yha. Son pismanlik neye yarar.. :((
  142. cookieditt: Bende yapmışdım eskiden vip deyildi
  143. İlayda Soytaş: bu hile değilki
  144. büşroo contor: bts fanımısın
  145. Msp Derin: Hayır irlandada var
  146. ASMR Tv: bu dudak şimdi vip yaa
  147. Seçil YILMAZ: bts save me (bir army ) :D
  148. Msp Derin: Sev beni dimeh*-*
  149. Cry Kookie: Ve sen Korecansın ♡_♡
  150. Meluss Serengil: pardon da paralı yani
  151. EfLanie.: Linkini at nolurr *-*
  152. Bayan Barbie: LPS Moanna değişti ilk geldiğinde vip değildi niye kızı suçluyorsun
  153. Unicorn: En güzel dudaklar vipli ztn -,-
  154. Nur Msp Oynuyor: artık o dudakta vipli
  155. Milica: Korecanlar Örgütündenim.
  156. Yağmur Pweoo: Save me ulan save me ♥♥♥
  157. Lolipop MSP: Aynen hile değil :D
  158. Msp Derin: Aynen aq eskiden vip değildi diyorum hala anlamaynlar gerizakalılar var
  159. Tales of Ladybug and Chatnoir TR: Bi youtuber asla izleyecesine böyle küfür etmez -,-
  160. Deniz Karakaş: Army ler burdamı
  161. Akabane Karuma: Bende o dudağı görünce öyle yaptım ertesi gün değiştiricektim rengini bi baktım vip olmuş -,-
  162. Nefes Kaleli: Keşke ben de alsaydom -,- güzel bir renk alsaydın keşke
  163. Deniz Karakaş: HABNET Korecan Oyuncu ayn
  164. SWEETLY A.R.M.Y: oha armymisin
  165. Fatma Uzun: Bismilllah sen BTS dinliyosun ben şok._.Bende korecanım njfrnfr
  166. Msp Derin: Sözlerine dikkat et ağzımı bozma (:
  167. Dean and Sam: türkiyedede var -.-
  168. MSP .X: Kanka neden yedi?
  169. ike nancy: AMA O DUDAK VİPLİ OLDU :)
  170. IIMuge: OK :D TEŞEKKÜRLER :3
  171. Sahrabanu: Cok iyi tsk😊💜
  172. Nazlıcan Çeperli: ARTIK o dudak vipli canım
  173. Giellyla xx: artık vip :d
  174. Beste Alkılınç: Ayn sadece seçtin bu bir hile değil arkadaşlar yani🤔inanmak için önce bi düşünün
  175. Mehmet Ay: hem bu hile değillll
  176. İnkymoon: Msp Derin BTS biliyor zaten Türkiye 'ye gelmek istiyorlar hem de. Ama asla bir şey demezler :D
  177. little star: O dudak vipliiii!!!!!!!😠
  178. İnkymoon: K-Pop Musıc OLEEY ARMY YEEE
  179. Swéét.: Bir ARMY'mi buldum?
  180. Pınar: Msp Otaku Aynen
  181. Meluss Serengil: orosbu o dudak şu kalpli dudak parali mql
  182. Msp Derin: Rap Monster ve j-hope gfkhjd
  183. Msp Derin: Uygunsuz şeyler paylaşmışım -,-
  184. anan baban: BTS !!!!!! Koreee ARMY !!!!!! :D
  185. Yağmur Pweoo: Save me 😍😍😍😍😍
  186. msp styla: Şarkı selena gomezin fetish e benziyo
  187. Minatozaki Sana: BTS - SAVE ME ♥
  188. Bayan Pikachu Anime: Lan gerizekali o dudak artik vip ve o bi hile dehil mal
  189. MSP Siyah Pikachu: SAVE ME SENI MINIK ARMY♡♡♡
  190. Serentyx: Neyi Kafasını Yaşıyosun İki Rengi Aynı Yapınca Hile Mi Oluyo Anlamadım Da?
  191. İnkymoon: Msp Derin AA benimde jungkook
  192. animasyoncu TV: Seni üzmek istemiyorum ama 1 o hile değil 2 o dudak artık vipli 3 sen yabancı mspye girmişsin bu bellin-,-
  193. Yağmur Pweoo: Videoya girer girmez save me yi duyar duymaz cildiran bir Army modeliyim prdn
  194. SIMAYX X: keşke artık vipli olmaza X(
  195. Sevinc TV: https://goo.gl/8kMukz vip hilesi (resmi sayfa )
  196. Sultan Esgerli: a o dudak neden vipsüz ? anlayamadım 😶
  197. Elif Buse Geldi: o dudak vip değildiki kimi kandırıyon
  198. Yağmur Pweoo: Save me
  199. İnkymoon: Msp Derin biraz terbiyeli ol ya bu yaptigin çok saygisizca
  200. Deniz Karakaş: İnkymoon bence biraz fazla olmuş Derin ama her neyse yinede seni ve kanalı seviyorum
  201. Msp Derin: sq
  202. Milyera: HİLE DEĞİLKİ BU SADECE KAMPAYDI
  203. eylül uykun: offff o dudak hep vipli keşke vipsizken yapsaydım yha
  204. Elvin Qasimov: Keske vipsiz olurken alaydim
  205. Msp Pikachu: artk yokmu :(

MSP-Kalıcı vip dudak hilesi. İstediğiniz renk *-* (BİTTİ)

70 Likes70 Dislikes
12,685 views views followers
People & Blogs Save ME Upload TimePublished on 20 Dec 2016

No comments:

Post a Comment